Συνεργασία με το Φροντιστήριο Αγγλικών «Enjoy your English school» της κας Αργυρίου Ισμήνης. Τα παιδιά έρχονται σε επαφή με την Αγγλική γλώσσα, μαθαίνουν τα Χριστουγεννιάτικα ήθη και έθιμα της Αγγλίας , τραγουδούν Χριστουγεννιάτικα Αγγλικά τραγούδια και γράφουν Χριστουγεννιάτικες ευχές στα Αγγλικά!!

 

  

Στολίσαμε το Χριστουγεννιάτικο δέντρο μας!! Ευχόμαστε Καλά Χριστούγεννα!! Ο καινούριος χρόνος ας χαρίσει σε όλους μας υγεία, χαρά και πρόοδο!!!

 

Από την ίδρυσή του το 1998, το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση  υποστηρίζει  πως  το  θέατρο  είναι    ανάγκη  να  υπάρχει  με  τριπλό  ρόλο στην  εκπαίδευση: ως μορφή τέχνης, ως εργαλείο μάθησης αλλά και ως μέσο κοινωνικής  παρέμβασης.  Οι  διαφορετικές  πλευρές  του  ρόλου  αυτού  αλληλοσυνδέονται, αλληλοτροφοδοτούνται και υπηρετούν ένα κοινό όραμα: παιδεία  που θα συμβάλλει  στην καλλιέργεια  δημιουργικών ανθρώπων, ευαίσθητων στα σημεία των καιρών και με ενσυναίσθηση, οι οποίοι  θα εξελίσσονται διαρκώς και θα συμβιώνουν αρμονικά  με τον άλλο.

Εκπρόσωποι του Πανελλήνιου Δικτύου για το Θέατρο στην Εκπαίδευση επισκέφθηκαν σήμερα το Νηπιαγωγείου μας με σκοπό να υλοποιήσουμε το πρόγραμμα με τίτλο « Κι αν ήσουν εσύ;». Ένα πρόγραμμα ευαισθητοποίησης στα ανθρώπινα δικαιώματα και σε θέματα προσφύγων με βιωματικές δραστηριότητες, τεχνικές θεάτρου και εκπαιδευτικού δράματος από το Πανελλήνιο Δίκτυο για το Θέατρο στην Εκπαίδευση σε συνεργασία με την Ύπατη Αρμοστεία του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες.  Η δράση αυτή ενθουσίασε τους μικρούς μας μαθητές οι οποίοι συμμετείχαν ξεδιπλώνοντας τα ταλέντα τους και ταυτόχρονα τους προβλημάτισε και τους ευαισθητοποίησε στο μεγάλο κεφάλαιο των ανθρωπίνων δικαιωμάτων!

Παρουσιάστηκε το εργαστήριο εγώ-εσύ-εμείς….. μαζί: απόπειρες προσέγγισης του « Άλλου»

Το πρόγραμμα διαπραγματεύεται το θέμα της ενότητας, της επικοινωνίας, της αποδοχής και της σημασίας του «Εμείς- Μαζί» και ειδικότερους στόχους έχει: 

  1. να προσεγγίσει εναλλακτικούς κώδικες επικοινωνίας,
  2. να προκαλέσει τα παιδιά να προβούν σε πολλαπλές ταξινομήσεις,
  3. να ενισχύσει πολύπλευρα το συντονισμό που αποτελεί προϋπόθεση οργάνωσης της σκέψης,
  4. να εμπλέξει τα παιδιά στην παραγωγή «μύθου»,
  5. να παροτρύνει, μέσα από διαφορετικά ερεθίσματα, τους παίκτες να ενεργοποιήσουν τη συμβολική τους σκέψη ώστε να ενισχυθεί η δημιουργική φαντασία,
  6. να ενθαρρύνει την αλληλεπίδραση και την αποδοχή.

Γενικοί στόχοι:  Η ενίσχυση και ανάπτυξη της δημιουργικής ικανότητας των παιδιών ώστε α) να διευρύνουν τους κώδικες επικοινωνίας τους,  β) να παίξουν, να εκφραστούν και να Ψυχαγωγηθούν  με το Θεατρικό Παιχνίδι το οποίο προσφέρει ένα σταθερό πλαίσιο επικοινωνίας, αποδοχής και συνεργασίας χωρίς ανταγωνισμό και αντιπαλότητα, γ) να παρουσιάσουν τις δικές τους  «ιστορίες» με τη μορφή σκηνικών δρώμενων που θα προκύψουν από την  προσπάθεια να συντονιστούν  περισσότερα «ΕΓΩ», ώστε από κοινού να φέρουν ένα αποτέλεσμα μέσω μιας διαδικασίας σύνθεσης που εξελίσσεται στο ΕΜΕΙΣ… 

Ευχαριστούμε θερμά την κα Αντονέλλα Χήρα και την κα Ποζιού Ελένη για την υπέροχη αυτή δράση που υλοποιήθηκε στο Νηπιαγωγείο μας!!!

 

 

 

 

 

Γιορτάσαμε σήμερα στο Νηπιαγωγείο μας την Επέτειο του Πολυτεχνείου ! Δώσαμε στους μικρούς μαθητές μας να κατανοήσουν τις έννοιες της Δημοκρατίας και της Δικτατορίας μέσα από την αναπαράσταση του σπουδαίου παραμυθιού «η τενεκεδούπολη» της Ευγενίας Φακινού με κουκλοθέατρο το οποίο επιμελήθηκαν οι εκπαιδευτικοί του Σχολείου!

 

Γιορτάζουμε την Επέτειο της εθνικής μας εορτής 28 Οκτωβρίου 1940 με αναφορές στα ιστορικά γεγονότα της εποχής , ποιήματα από τους μικρούς μαθητές μας, τραγούδια και παρέλαση στην αυλή του Νηπιαγωγείου!